a:0
Zanim zgłosisz się do nieodpłatną poradę prawną za pośrednictwem Infolinii Konsumenckiej lub Konsumenckiego Centrum e-Porad przygotuj niezbędne dokumenty i informacje, które pozwolą konsultantowi udzielić Ci wyczerpującej porady w Twojej sprawie.
Rozpatrzymy Twoje zgłoszenie, jeżeli jesteś konsumentem.
Przygotuj dokumenty, jakie posiadasz w sprawie, którą chcesz skonsultować (np. umowę, paragon, fakturę itp.) oraz dotychczasową korespondencję ze sprzedawcą – jeśli ją prowadziłeś. Pomocne w udzieleniu porady prawnej będą również wszelkie istotne fakty, jak np. okoliczności, w których zawarłeś umowę, terminy poszczególnych czynności oraz informacje, jakich udzielił Ci przedsiębiorca.
Pamiętaj, aby zastanowić się nad pytaniami, jakie chcesz zadać naszemu konsultantowi. Zastanów się nad swoimi oczekiwaniami, wątpliwościami i obawami, aby spytać o nie konsultanta. Pozwoli mu to udzielić Ci porady, która w najwyższym stopniu spełni Twoje wymagania.
Zanim zgłosisz się po poradę sprawdź, czy nie znajdujesz pomocnych informacji wśród problemów, które wcześniej rozwiązali nasi konsultanci.
Nieodpłatną poradę konsumencką możesz uzyskać dzwoniąc na Infolinię Konsumencką:
numer 801 440 220 lub 222 66 76 76.
Infolinia działa w dni robocze w godzinach 10:00-18:00.
Jeżeli zależy Ci na sprawnym otrzymaniu porady prawnej postaraj się przygotować do rozmowy, aby wyczerpująco opisywać sprawę, który chcesz skonsultować. Pamiętaj, aby dołączyć do wiadomości załączniki mające związek ze sprawą (np. umowę, dowód zakupu, dotychczasową korespondencję itd.).
Zanim zatelefonujesz, przygotuj się do rozmowy. Upewnij się, że posiadasz przy sobie potrzebne dokumenty. Pozwoli to konsultantowi sprawnie udzielić Ci wyczerpującej porady prawnej, która pomoże Ci rozwiązać sprawę, z jaką się do nas zwracasz.
Poradę otrzymać możesz również w ramach Konsumenckiego Centrum e-Porad.
Nieodpłatną poradę konsumencką możesz uzyskać pisząc do Konsumenckiego Centrum e-porad:
www.poradydlakonsumentow.pl
Konsultanci zajmują się korespondencją w dni robocze.
Jeżeli zależy Ci na sprawnym otrzymaniu porady prawnej postaraj się, aby przesłana wiadomość wyczerpująco opisywała sprawę, który chcesz skonsultować. Pamiętaj, aby dołączyć do wiadomości załączniki mające związek ze sprawą (np. umowę, dowód zakupu, dotychczasową korespondencję itd.).
Poradę możesz otrzymać również w ramach Infolinii Konsumenckiej.
Usługa świadczenia porad prawnych za pośrednictwem czata online to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie szybkiej i wygodnej pomocy prawnej bez konieczności wychodzenia z domu. Ta usługa została stworzona w celu zapewnienia łatwego dostępu do wysokiej jakości porad prawnych w czasie rzeczywistym, korzystając z zaawansowanej technologii czatu online.
Live Chat dostępny jest w dni robocze na stronie www.infoliniakonsumencka.pl w godz. 11-13, w postaci widgetu po prawej stronie ekranu.